CMS menu

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
marloes

CMS menu

Post by marloes » Wed Aug 29, 2018 8:24 am

Ik heb een eenvoudige cms pagina gemaakt voor mijn zus die ze gebruikt ter ondersteuning bij het geven van haar muzieklessen: achtbaanmuziek.athenakeramiek.nl (index wachtwoord: appeltaart). Maar op de een of andere manier wil het cms menu niet. De hoofdpagina's geeft ie keurig weer. Maar met de subpagina's gaat iets mis. Ik ben al een tijdje aan het uitzoeken wat precies maar ik kom er niet uit. Als ik via de admin pagina een subpagina aan pagina 1 wil hangen, staat in de database staat bij deze subpagina als parent-id 11 vermeld terwijl dat gewoon 1 zou moeten zijn volgens mij. En de subpagina verschijnt ook niet in het cms menu als submenu. Hoe krijg ik het cms-menu en de subpagina's goed werkend? Vooralsnog staat het cms menu alleen op de desktop versie. Aan de linker kant van de pagina. (Het menu bovenaan bevat externe links naar de hoofdpagina's, dus dat menu bedoel ik niet.)
Groetjes,
Marloes

Pablo

Re: CMS menu

Post by Pablo » Wed Aug 29, 2018 8:54 am

Het is voor mij lastig te zien wat er mis gaat zonder te zien wat je precies hebt gedaan.

marloes

Post by marloes » Wed Aug 29, 2018 10:36 am

Het is voor mij lastig te zien wat er mis gaat zonder te zien wat je precies hebt gedaan
.

Met het cms menu niet zoveel eigenlijk :D; alleen erin gezet en opgemaakt. Maar ik snap wat je bedoelt. Wil je er evt. wel naar kijken voor me? Dat zou super zijn. Wat heb je daarvoor nodig?
Groetjes,
Marloes

Pablo

Post by Pablo » Wed Aug 29, 2018 11:17 am

Ik denk dat ik alle gegevens nodig heb: project en toegang tot het CMS en database.
Maar hier gaat wel veel tijd inzitten voor mij, dus ik kan neit beloven dat ik er direct naar kan kijken.

marloes

Post by marloes » Fri Aug 31, 2018 8:09 am

Heeft ook geen haast! Ik stort mezelf nog even erin en mocht het echt niet lukken dan hoor je van me.
Groetjes,
Marloes

Post Reply