Link

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
paco

Link

Post by paco » Sun Sep 30, 2018 8:42 am

Heb een menu gemaakt met alle letters van het alfabet en in het verleden werkte de link van de letter
A naar de pagina HC_A.php
B naar de pagina HC_B.php
C naar de pagina HC_C.php
enz..... prima

Stel nu vast dat alle letters van het alfabet naar de pagina HC_A.php verwijzen. Indien ik de bestaande link voor de letter "B" verwijder en terug een link instel naar de pagina HC_B.php en met enter bevestig dan moet die link toch ok zijn. Indien ik echter terug de letter "B" selecteer en de bestaande link controleer wordt er weer verwezen naar de pagina van de letter "A". De gemaakte aanpassing wordt niet aanvaard, hoewel ik de pagina HC_B.php via de "selecteer" knop heb aangeduid.
Hierdoor heb ik steeds na publiceren een verwijzing van alle letters naar de pagina van de letter "A"! Dit werkte in het verleden prima, maar stel dit probleem vast nadat ik pagina in mijn website heb bijgemaakt.
Ik werk met versie 9.4.4

iemand enig idee wat hier fout loopt???? :oops: :?: :idea:

Pablo

Re: Link

Post by Pablo » Sun Sep 30, 2018 10:52 am

Misschien heb je recent je computer geupdate naar Windows 10?
Versie 9.4.4 is al vrij oud en niet compatible met Windows 10. Deze versie wordt daarom ook niet meer ondersteund.

Maar missichien dat dit artikel helpt?
https://www.wysiwygwebbuilder.com/forum ... =1&t=73558

paco

Re: Link

Post by paco » Mon Oct 01, 2018 9:22 am

Prima!! Probleem opgelost! Bedankt!! :) :D
Werk inderdaad nog met een 'oude' versie van het prima programma. Heb een licentie op het programma en indertijd enkele keren een upgrade gedaan met de nodige kosten daaraan verbonden. Maar gezien ik dit programma enkel voor mijn privé website gebruik en dus geen commerciële inkomsten genereer door gebruik te maken van dit programma, vind ik de zeer snel op elk volgende upgrades te duur. Stel nu ook vast dat ik geen toegang meer heb tot - nieuwe - extensions, wat toch wel spijtig is.

Maar, ben heeeel tevreden over het programma.
Nogmaals bedankt voor de hulp! :D

Post Reply