WWB met Forward naar Wordpress

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
gevers
 
 
Posts: 108
Joined: Sat Feb 12, 2011 11:36 am

WWB met Forward naar Wordpress

Post by gevers »

Hallo,
Voor een klant ben ik bezig een nieuwe website te bouwen. Uiteraard in WWB. Het is voor een bandenzaak waar men ook via een planmodule je bandenwissel kunt plannen. Op de WWB website heb ik een inline frame waarin de planmodule(WORDPRESS) wordt aangeroepen via een url. Tot zover werkt het goed en wordt de planmodule getoond.

Omdat het een wordpress site was en de planmodule onder wordpress moet blijven draaien, kan ik dus niet het domein leegmaken en zo maar de WWB site er op plaatsen. Dan werkt de planmodule niet meer. Heeft iemand ervaring met Wordpress en WWB in combinatie.
Ik dacht een oplossing te hebben met een forward van de originele site, WORDPRESS, naar een ander domein in WWB, maar dan werkt de inline oplossing niet ?

Het is misschien een warrig verhaal, maar misschien heeft iemand zo iets ervaren.

Gr. Gerrie Evers
User avatar
Pablo
 
Posts: 21712
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: WWB met Forward naar Wordpress

Post by Pablo »

Ik heb zelf helaas geen ervaring met WordPress.
Maar misschien kun je de WWB pagina's in een andere map op de serevr zetten?
gevers
 
 
Posts: 108
Joined: Sat Feb 12, 2011 11:36 am

Re: WWB met Forward naar Wordpress

Post by gevers »

Ik heb ook geen ervaring met WP. Wat ik wel weet is dat de rootmap voor WP Public_html is. Dus daar zou ook WWB in moeten staan. En helaas kunnen niet beide in de root staan.
gevers
 
 
Posts: 108
Joined: Sat Feb 12, 2011 11:36 am

Re: WWB met Forward naar Wordpress

Post by gevers »

Goedemiddag,
Ik wil nog even melden dat het probleem is opgelost. De externe routine was geen WP extentie. Dus WP verwijdert uit de public_html en WWB er in en een mooi resultaat geboekt met WWB.

Dank voor de reactie
Gr. Gerrie Evers
Post Reply