WBS bestand zoek

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
wydrie
 
 
Posts: 21
Joined: Wed Jan 27, 2016 6:19 pm

WBS bestand zoek

Post by wydrie »

Pablo,
Door een computer crash en ook door slordigheden van mijn kant ben ik nu "verdwaald" in mijn eigen opzetten van de site.

De site staat op het web. De files staan keurig bij de server (filezilla) de bestanden staan op mij pc in de download file , maar.... het bestand WBS ontbreekt of ik kan het juiste bestand er niet meer bij vinden. Is er een truc om e.e.a toch terug te krijgen en mijn grote suite weer niet helemaal opnieuw te moeten opzetten. dank voor je reactie
User avatar
Pablo
 
Posts: 21708
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: WBS bestand zoek

Post by Pablo »

Heb je geen backup gemaakt van het wbs bestand op de server?
Dit kun je bij het publiceren aangeven.

Zo niet, dan kun je delen van de website misschien importeren via 'HTML import'. Echter je krijgt daarmee niet de complete website terug.

Zie ook:
http://www.wysiwygwebbuilder.com/forum/ ... 10&t=44024
wydrie
 
 
Posts: 21
Joined: Wed Jan 27, 2016 6:19 pm

Re: WBS bestand zoek

Post by wydrie »

Pablo bedankt voor je snelle reactie. Ik ga voortaan het WBS bestand mee upload naar de server.

In het backup bestand op mijn pc heb ik een WBS backup bestand gevonden dat correspondeert met de datum van de laatste upload naar de server. ik heb geprobeerd via dit bestand te openen maar ik krijg de mededeling "internal error in this project etc...".
Ik weet dat het niet gebruikelijk is om het werkblad via deze backup te laden.
Als ik dat bewuste wbs bestand naar U toe stuur (ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat) is het dan voor U mogelijk om te kijken wat er mis is en of ik het alsnog aan de praat kan krijgen
merci
User avatar
Pablo
 
Posts: 21708
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: WBS bestand zoek

Post by Pablo »

Heb je het bestand met de juiste versie geopend?

Je kunt het bestand op de server zetten en dan de link delen.
Zie ook:
http://www.wysiwygwebbuilder.com/forum/ ... 10&t=82134
wydrie
 
 
Posts: 21
Joined: Wed Jan 27, 2016 6:19 pm

Re: WBS bestand zoek

Post by wydrie »

Hallo Pablo, ik heb de boosdoener gevonden. Het betreft de extensie: responsive data table. Op een andere computer kon ik de site openen, daar heb ik de extentie verwijderd. Op de computer waar de site niet geopend kon worden, kon dit nu wel. Ik had al eens eerder met deze extentie problemen ondervonden bij het gebruik van dezelfde site op mijn laptop en mijn PC. Als ik dan later de extentie in mijn site toevoeg op mijn laptop werkt het weer. Met andere woorden Een site gemaakt op mijn laptop (met de extentie Responsive Data Table) werkt wel op mijn PC, maar een dezelfde site gemaakt op mijn PC (met de extentie Responsive Data Table) werkt dan weer niet op de laptop. Raarrrrrrr.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21708
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: WBS bestand zoek

Post by Pablo »

Wanneer je versie 15 gebruikt dan zou deze een melding moeten geven van de ontbrekende extensies.
wydrie
 
 
Posts: 21
Joined: Wed Jan 27, 2016 6:19 pm

Re: WBS bestand zoek

Post by wydrie »

Ik gebruik de laatste versie WB15 en in allebei, de PC en Laptop, is de extensie geinstalleerd.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21708
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: WBS bestand zoek

Post by Pablo »

Dan stat de extensie misschien in de verkeerde map of het is de verkeerde versie (64 vs 32 bit)?
Post Reply