upgrade van 12 naar 15 geeft probleem bij openen site

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
hendrikjd
 
 
Posts: 18
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:57 am

upgrade van 12 naar 15 geeft probleem bij openen site

Post by hendrikjd »

Ik heb een website gebouwd in WB12. Daarin had ik ook de extensie google search. Na de upgrade ben ik alle extensies ineens kwijt en opent de website ook niet meer in WB15.
In WB12 nog wel maar daar ontbreekt de google search. Hoe kan dit en belangrijker, de het resultaat van de site search van WB toont een tweede pagina maar met alle pagina's in plaats van de gezochte pagina's waarin de zoekterm staat.
Betreft www.homeo-natura.nl
User avatar
Pablo
 
Posts: 21709
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: upgrade van 12 naar 15 geeft probleem bij openen site

Post by Pablo »

Misschien heb je een andere configuratie, waardoor de extensies in de verkeerde map staan? Tools -> Opties -> Files & Folders

Of misschien heb je de 64bit versie geinstalleerd? In dat geval moet je ook 64bit extensies installeren.
https://www.wysiwygwebbuilder.com/forum ... =1&t=77283
hendrikjd
 
 
Posts: 18
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:57 am

Re: upgrade van 12 naar 15 geeft probleem bij openen site

Post by hendrikjd »

De installatie van zowel WB12 als WB15 staan in program files(x86) dus 32 bit.
De extensies verwezen naar een plek die ik zelf niet had aangegeven. Gelukkig had ik de ssd schijf nog waarop de extensies wel stonden. Gekopieerd naar de huidige schijf, zoals WB12 deze heeft staan en nu wel correct.
Dit is ontstaan nadat ik WB15 heb geïnstalleerd. Waarom WB12 hierdoor ook naar een andere plek refereerde is mee een raadsel maar de extensie is nu weer aanwezig. Is er ook een beschrijving van de site search hoe deze precies naar je hand te zetten?
Het is mooi dat er een pagina wordt weergegeven maar ik zou het liefst het resultaat in een frame binnen de site zelf zien.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21709
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: upgrade van 12 naar 15 geeft probleem bij openen site

Post by Pablo »

Versie 15 wijzigt geen instellingen van versie 12. Maar ze maken wel gebruik van dezelfde systeem map, tenzij je dit andere configureerd. Standaard is dit \Documents\WYSIWYG Web Builder\system\, voor alle versies.

Bedoel je dit?
http://wysiwygwebbuilder.com/sitesearch.html
hendrikjd
 
 
Posts: 18
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:57 am

Re: upgrade van 12 naar 15 geeft probleem bij openen site

Post by hendrikjd »

Dat verklaart dus alles. Ik heb ws bij de installatie van versie 15 iets anders ingevuld. (kan me dat niet meer herinneren)
Maar ik ga inderdaad de werkinstructie es bestuderen. Dan heb ik ook geen last meer van een wbx die niet mee verhuist.
Dank
Post Reply