Editable content niet zichtbaar

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
User avatar
webwoody
 
 
Posts: 53
Joined: Fri Mar 23, 2007 9:22 pm

Editable content niet zichtbaar

Post by webwoody »

Heb op de site op 17 pagina's een editable content gebied gemaakt welke via de overzichtelijke "admin" pagina uitstekend bereikbaar en aanpasbaar zijn. Vreemd is het dat ik op de homepagina News Writer (onder Nieuws) heb vervangen door een editable content blok maar hij niet zichtbaar is (ook niet in de Admin-lijst) Dit terwijl alles in een voorbeeld weergave perfect in beeld komt.

Wat gaat er hier fout? mijn testomgeving is www.info.papela.nl
User avatar
Pablo
 
Posts: 21569
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: Editable content niet zichtbaar

Post by Pablo »

Er is een probleem met een script op de pagina waardoor de ander script niet wotrden uitgevoerd.
Ik kan aan de pagina niet precies zien wat je hebt gedaan, maar het lijkt dat het te maken heeft met het OWL script.
User avatar
webwoody
 
 
Posts: 53
Joined: Fri Mar 23, 2007 9:22 pm

Re: Editable content niet zichtbaar

Post by webwoody »

Dat is voor mij te technisch om een script conflict op te lossen....

Heb een andere poging ondernomen. Heb een aparte pagina met het editable tekstveld erop gemaakt die ik nu via een inlineframe op de indexpagina oproep. Dat werkt (tekst is zichtbaar) MAAR hij staat nog steeds niet tussen de 17 andere pagina's op de ADMIN pagina om hem te kunnen aanpassen.

Is dat iets anders of ook dat scriptconflict?
User avatar
Pablo
 
Posts: 21569
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: Editable content niet zichtbaar

Post by Pablo »

MAAR hij staat nog steeds niet tussen de 17 andere pagina's op de ADMIN pagina om hem te kunnen aanpassen.
Heb je de admin pagina opnieuw gepublicieerd?
Dit moet elke keer wanneer je een nieuw editable contnet object hebt toegevoegd.
User avatar
webwoody
 
 
Posts: 53
Joined: Fri Mar 23, 2007 9:22 pm

Re: Editable content niet zichtbaar

Post by webwoody »

Dat was het Pablo. Hebben we zo toch een oplossing voor het scriptconflict gevonden, fantastisch!!

Dank voor je ondersteuning!
Post Reply