Nieuwe computer <<OPGELOST>>

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
gibbel
 
 
Posts: 69
Joined: Tue Aug 15, 2017 11:48 am

Nieuwe computer <<OPGELOST>>

Post by gibbel »

Hoi,

Ik sta op het punt om een nieuwe computer aan te schaffen en wil uiteraard terug met WYSIWYG kunnen werken.
Nu is mijn vraag wat heb ik allemaal nodig om mijn WYSIWYG weer terug werkende te krijgen op mijn nieuwe computer?Krijg ik het programma weer geactiveerd zonder problemen?

Ik heb een Referentienr. van bestelling en een serial nummer. Moet ik eerst de versie op mijn oude computer afmelden?

Wat is de procedure om alles we vlot te laten lopen?

Thanks.
Last edited by gibbel on Mon Oct 26, 2020 7:37 am, edited 1 time in total.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21722
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: Nieuwe computer

Post by Pablo »

Ik heb een Referentienr. van bestelling en een serial nummer.
Je kunt hetzelfde email adres en serie nummer gebruiken om de software opnieuw te activeren.
Moet ik eerst de versie op mijn oude computer afmelden?
Nee

Alle projecten, templates, extensies etc staan in de map Documenten\WYSIWYG Web Builder\

Zie ook:
https://www.wysiwygwebbuilder.com/forum ... =10&t=1884
gibbel
 
 
Posts: 69
Joined: Tue Aug 15, 2017 11:48 am

Re: Nieuwe computer (OPGELOST)

Post by gibbel »

Dank je Pablo,
Het ging mij alleen om het programma zelf want de data-drives gaan gewoon mee naar het nieuwe systeem dus daar zal ik alles wel weer terug kunnen vinden en al zeker als ik de drives op dezelfde letter houd.
Maar dan ben ik gerust, ik ontmantel het oude systeem en als je dan eerst moet uninstallen dan zou dat een probleem kunnen geven maar dat moet dus niet. Zou ik het systeem ontmantelen en dan nog moeten uninstallen dan kan je eerst het systeem weer gaan opbouwen.
Dus nu ben ik zeker dat het programma ook op de nieuwe computer weer zal werken.
Dank je voor de inlichtingen (alweer).
Post Reply