Waarom krijg ik geen antwoord op mijn emails?

Veel gestelde vragen (en antwoorden) over WYSIWYG Web Builder.
Locked
User avatar
Pablo
 
Posts: 21508
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn emails?

Post by Pablo »

Helaas wordt het verzenden van emails steeds onbetrouwbaarder. Spam filters of andere beveligingen voorkomen vaak dat emails niet bij de geadresseerde aankomen.
Soms proberen gebruikers met ons in contact te komen via email, maar wanneer wij een reply sturen (iets wat we altijd doen!!!), krijgen we een melding terug dat het spam filter ons antwoord geblokkeerd heeft. Zoals je waarschijnlijk wel begrijpt wordt het hierdoor onmogelijk om hierover in contact te komen met deze gebruiker, aangezien al onze emails terug 'gebounched' worden.

Dit is één van de belangrijkste redenen dat wij geen support via email geven en dit forum als alternatief hebben opgezet.

Je bent je er mischien niet van bewust, maar sommige ISPs filteren spam op de server, waardoor de email zelfs niet eens bij je mail programmma aankomt. Dit is een veelvoorkomende reden (99% van alle gevallen) waarom onze emails niet afgelevererd worden.
Neem contact op met jouw ISP om er zeker van te zijn dat onze emails niet geblokkeerd worden op de server.

Tip:
Indien je geen antwoord krijgt op naar ons gestuurde email, gebruik dan een alternatief email adres!
Locked