deel website project kwijt

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
ART
 
 
Posts: 237
Joined: Fri Sep 28, 2012 3:25 pm

deel website project kwijt

Post by ART »

Ik heb een meertalige website met per taal een aparte folder. De laatste wijzigingen zijn steeds in het NL deel gemaakt. Nu zijn opeens de andere mappen met andere talen verdwenen. Ook in mijn backups.

Ik had gelezen dat simpleviewer niet bruikbaar is en heb die extentie verwijderd. Echter kennelijk was het nodig voor een van de andere talen.
Bij het openen van mijn bestand krijg ik namelijk de melding dat Simpleviewer ontbreekt. Ik kan het echter niet meer installeren via de extention manager en ook niet via het zipbestand wat ik nog op mijn computer heb staan. Hoe kan ik dit oplossen.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21711
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: deel website project kwijt

Post by Pablo »

Wanneer je een extensie verwijdert dan moet je deze eerst uit je project verwijderen anders kan het project niet meer worden geladen.

De extensie is nog steeds te downlaoden (32 bit).
ART
 
 
Posts: 237
Joined: Fri Sep 28, 2012 3:25 pm

Re: deel website project kwijt

Post by ART »

Ik weet dat dat de bedoeling is, maar ik heb over het hoofd gezien dat het op een plek blijkbaar nog in gebruik was. Het is niet beschikbaar in de extension manager en het bestand op mijn computer wordt niet goed geinstalleerd. Krijg wel het bericht dat het succesvol is geinstalleerd maar ontbreekt daarna toch.
Ik heb het toch kunnen installleren na download via de WWB website. Helaas zijn de mappen niet terug.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21711
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: deel website project kwijt

Post by Pablo »

Ik neem aan dat je het project niet hebt opgeslagen toen de mappen weg waren?
Als dat wel zo is, dan moet je een backup terug zetten.
ART
 
 
Posts: 237
Joined: Fri Sep 28, 2012 3:25 pm

Re: deel website project kwijt

Post by ART »

Ik gebruik autobackup, maar ik heb ook een paar iets oudere kunnen vinden (bijv met nummer _01_01.wbs) Toen ik die opende vroeg WWB gek genoeg weer om simpleviewer en die heb ik toen maar opnieuw geinstalleerd. Daarna kreeg ik gelukkig de mappen weer terug, maar de laatste wijzigingen ben ik dus kwijt.
Post Reply