WB16 heeft een probleem met php bestanden

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
OpaMisterC
 
 
Posts: 31
Joined: Sun Jan 10, 2021 1:47 pm

WB16 heeft een probleem met php bestanden

Post by OpaMisterC »

Een update gedaan van WB14 naar WB16.
In het verleden verliep een update zonder problemen maar dat is nu met de update naar WB16 wel even schrikken.
WB16 lijkt allergisch voor mijn oude php bestanden.
a. Ze waren na de update gewoon weg uit het overzicht.
b. Een omslachtige terugplaatsing zodat de bestanden weer terug staan in het overzicht.
C. WB16 vertikt het om de php bestanden te uploaden naar de provider.

Is hier een makkelijke oplossing voor of kan ik beter teruggaan naar WB14 die probleemloos werkte.?
User avatar
Pablo
 
Posts: 21574
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: WB16 heeft een probleem met php bestanden

Post by Pablo »

Er zijn wijgeen zigen met betrekking tot PHP, dit werkt hetzelfde als in vorige versies.
Ook worden weer geen bestanden of pagina's zomaar verwijderd.

a) Welk overzicht bedoel je precies?
b) Je hoeft geen bestanden te verplaatsen, alles werkt preices hetzelfder als in versoie 14.
Maat misschien heb je andere configuratie? Bijvoorevbdle, misschien staat de systeem map andere ingesteld?
c) Wat gaat er mis? Is er een foutmelding?

Zoals je kunt zien op dit forum, werkt versie 16 voor alle andere gebruikers, dus het is niet waarschijnlijk dat er nog grote fouten in de software zitten anders waren die al lang opgelost!
Dit heeft zeer waarschijjlij te maken met de configuratie.
Om je verder te kunnen helpen heb ik meer informatie nodig.
OpaMisterC
 
 
Posts: 31
Joined: Sun Jan 10, 2021 1:47 pm

Re: WB16 heeft een probleem met php bestanden

Post by OpaMisterC »

Hartelijk dank voor uw snelle reactie en uw aanbod voor hulp.
Ik zal zo snel mogelijk met meer informatie komen,
maar eerst zal ik de juiste versie WB16 Nl. 64 bit volgens het van u ontvangen overzicht downloaden en installeren.
Het was ook een vreemd weekeind,
na vele jaren en versies tot volle tevredenheid en redelijk zonder problemen WB gebruikt te hebben gebeurde er nu rare en onverwachte dingen.
OpaMisterC
 
 
Posts: 31
Joined: Sun Jan 10, 2021 1:47 pm

Re: WB16 heeft een probleem met php bestanden

Post by OpaMisterC »

Ik zal beginnen met sorry te zeggen voor mijn weekeind paniek.
Waarschijnlijk was er iets fout gegaan met installeren van de nieuwe "verkeerde" versie,
miste bestanden waarna ik in paniek natuurlijk niet de juiste dingen heb gedaan.
Oude back-ups gaven geen oplossing en de chaos werd onbegrijpelijk. ( In ieder geval voor mij dan.)

Opnieuw begonnen met de nieuw ontvangen link naar de WB16 Nl 64bit. En natuurlijk ziet die er weer goed uit.
Het overzicht wat ik bedoelde was de site manager.

Ook het niet willen uploaden is opgelost. De achteraf gecorrigeerde bestanden stonden niet in de juiste map maar eigenlijk er onder.
Werden wel geüpload maar kwamen natuurlijk op een verkeerde plek uit.
Dus de bestanden weer in de juiste mappen gezet en het uploaden ging ook weer goed.
Post Reply