OpenStreetMap

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
User avatar
marenko
 
 
Posts: 156
Joined: Mon Aug 19, 2013 1:25 pm
Location: Gistel
Contact:

OpenStreetMap

Post by marenko »

Pablo

Ik wil op één pagina verschillende gemeenten elk in een layout grid plaatsen doormiddel van de extensie OpenStreetMap. ofwel de extentie leafet maps
Als ik deze extensies op een nieuwe pagina plaats en een schermvoorbeeld opvraag dan worden deze getoond.
Als ik deze kopieer is deze ook te zien bij F5

Als ik op deze bladzijde een lauout grid plaats en daarin dan de extentie dan is deze bij een schermvoorbeeld niet meet zichtbaar.
Er is iets onlogisch
Zijn er voorwaarden voor het plaatsen van de extentie in een project.
User avatar
Pablo
 
Posts: 21575
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: OpenStreetMap

Post by Pablo »

Heb je de documentatie gelezen?
User avatar
marenko
 
 
Posts: 156
Joined: Mon Aug 19, 2013 1:25 pm
Location: Gistel
Contact:

Re: OpenStreetMap

Post by marenko »

Pablo

Ik begrijp dat bij extensies uit uw privé collectie geen support kan gegeven worden maar mijn probleem had niet te maken met het functioneren van de extensie want die werkt super. De help had ik volledig reeds doorgenomen ! Trouwens dank ik u voor het delen van extensies uit uw collectie.
Het probleem dat de extensies niet te zien was bij F5 heb ik gevonden na lang zoeken.
Wanneer men op één pagina meerdere keren de extensie leaflets maps kopieert wordt de eerst geplaatste extensie goed weergegeven bij F5 en als men de geplaatste extensie kopieert wordt deze niet weergegeven bij F5.
Dus bij meerdere leaflet maps extensies op dezelfde pagina moet deze steeds geplaatst worden vanuit de tool box en dan wordt alles goed weergegeven bij F5.
Post Reply