online album

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
Ruud Wessel

online album

Post by Ruud Wessel »

Hallo allemaal,
Wie kan mijn helpen. Heb een qnap server. Waar mijn website opstaat. Nu wil ik het voor mijn makkelijk maken en online album gebruiken.
En dan kan ik een map aan maken met mijn foto's. Maar nu komt het rare. Ik heb ze allemaal opnieuw genummerd. Dus zoals 001-breda-sporthal.jpg
, 002-breda-sporthal.jpg enz en soms zijn het 112 foto's en dan is de laatste 112-breda-sporthal.jpg. Dan zou je zeggen dan begint hij bij 001. maar hij mixt ze door elkaar. Hoe kan ik dit zo zetten dat hij het wel op nummer doet.
Ruud Wessel

Re: online album

Post by Ruud Wessel »

Hello all,
Who can help me. Have a qnap server. Where my website stands. Now I want to make it easy for my and use online album.
And I can make a card with my photos. But now it's rare. I renumbered them all. So also 001-breda-sporthal.jpg
, 002-breda-sporthal.jpg etc and sometimes there are 112 photos and then the last one is 112-breda-sporthal.jpg. Then you would say he starts with 001, but he mixes them together. How can I set this up so that it does it by number?
Pablo

Post by Pablo »

Standaard worden de afbeeldingen weergeven in de volgorde zoals ze op de server staan.
Er is momenteel geen sorteer functie beschikbaar.
WWBman

Post by WWBman »

Also filenames should not start with a number.
viewtopic.php?p=324703#p324703

So, for example, use a001-breda-sporthal.jpg instead of 001-breda-sporthal.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ook mogen bestandsnamen niet met een cijfer beginnen.
viewtopic.php?p=324703#p324703

Gebruik dus bijvoorbeeld a001-breda-sporthal.jpg in plaats van 001-breda-sporthal.jpg
Ruud Wessel

Post by Ruud Wessel »

Pablo wrote: Sat Dec 23, 2023 10:58 am Standaard worden de afbeeldingen weergeven in de volgorde zoals ze op de server staan.
Er is momenteel geen sorteer functie beschikbaar.
Dus Pablo welk extension kan ik hier dan het beste voor gebruiken. Dus het ligt gewoon aan online album. Dus pakt gewoon uit map willenkeurig genummerd of niet genummerd een foto. Dat valt me vies tegen. Dacht heb het gevonden. Maak mappen met de zelfde pagina's en hop gooi de foto's erin en klaar. Nu dus iets anders verzinnen. Bedankt voor je melding.
Pablo

Post by Pablo »

Het ligt aan de volgorde van de bestanden op de server, niet aan de extensie.
Er zit geen logica in de extensie die de volgorde aan past.

Merk op ik deze extensie gratis ter beschikking heb gesteld uit mijn eigen collectie, dus jammer dat je zo negatief bent. Dat motiveert niet echt om dit te blijven doen...

Maar... de ingebouwde photo gallery kan ook bestanden op de server weergeven. In dat geval worden de bestanden wel gesorteerd.
Ruud Wessel

Post by Ruud Wessel »

Pablo wrote: Sat Dec 23, 2023 5:02 pm Het ligt aan de volgorde van de bestanden op de server, niet aan de extensie.
Er zit geen logica in de extensie die de volgorde aan past.

Merk op ik deze extensie gratis ter beschikking heb gesteld uit mijn eigen collectie, dus jammer dat je zo negatief bent. Dat motiveert niet echt om dit te blijven doen...

Maar... de ingebouwde photo gallery kan ook bestanden op de server weergeven. In dat geval worden de bestanden wel gesorteerd.
Ik ben niet negatief. Als je dit gebruikt gewoon met foto's die dit niet nodig hebben is het een prachtig programma. Maar als ik een lijst maakt van foto's van fundering tot dak en het dak komt plots tussen in te staan is dit raar. Dus mijn vraag was komt dit door de extensie of aan mijn Qnap server. Licht het aan de existentie dan wil dat niet zeggen dat deze niet goed is. Ik ben trots dat er mensen zijn die dit doen.
Post Reply