Pablo
Ik heb een nieuwe computer met windows 11
Als ik WWB 20 open op mijn win10 zie ik bij opmaak stijlen met daarnaast verschillende stijlen zie screenshot gestuurd naar info@pablosoftwaresolutions.com
Op win11 zie ik bij opmaak stijlen de verschillende stijlen niet. (screenshot stijlen)
Hoe kan ik de opmaak in het lint zien zoals bij win10 (screenshot stijlen1)
Ik stuur naar info twee screenshots betreffende stijlen.
screenshot stijlen is win11
screenshot stijlen1 is win 10
Opmaak stijlen
Re: Opmaak stijlen
De versie van Windows heeft hierop geen invloed.
Misschien heb je (per ongeluk) de layout van de Ribbon aangepast?
Zie deze FAQ:
viewtopic.php?t=22937
Misschien heb je (per ongeluk) de layout van de Ribbon aangepast?
Zie deze FAQ:
viewtopic.php?t=22937
Pablo
Op mijn win 11 computer is er een verse nieuwe WWB20 geinstalleerd en dan is mijn project opgemaakt met WWB20 van win 10 daar geuploaded.
Ik wil echter de stijl die op de win 10 computer is te zien. Hoe kan ik dit wijzigen.
Op mijn win 11 computer is er een verse nieuwe WWB20 geinstalleerd en dan is mijn project opgemaakt met WWB20 van win 10 daar geuploaded.
Ik wil echter de stijl die op de win 10 computer is te zien. Hoe kan ik dit wijzigen.
Normaal gesproken hoef je hier niets voor te doen. Dit is standaard.
Probeer anders dit:
- rechts klik op ribbon
- customize the ribbon
- reset
Probeer anders dit:
- rechts klik op ribbon
- customize the ribbon
- reset
Pablo
Ik heb de reset uitgevoerd en er is niets gewijzigd. Hetgene ik wens is wanneer tekst wordt ingevoegd komt in het lint de opmaak naar voor.
Als ik dan op het lint naar "stijlen" ga, dan in de benedenhoek rechts op het pijltje klik, opent de stijlmanager en kunt u een lettertype aanklikken.
Maar bij mijn Win 10 staat op het lint bij stijlen de keuzemogelijkheid van de lettertypes, wat heel handig is.
De vraag is dus hoe verkrijg ik of hoe stel ik dit in dat de lettertypekeuze op het lint staat bij stijlen.
via pas het lint aan. Ik zie niet waar ik moet zoeken.
Ik dank u voor de hulp.
Ik heb de reset uitgevoerd en er is niets gewijzigd. Hetgene ik wens is wanneer tekst wordt ingevoegd komt in het lint de opmaak naar voor.
Als ik dan op het lint naar "stijlen" ga, dan in de benedenhoek rechts op het pijltje klik, opent de stijlmanager en kunt u een lettertype aanklikken.
Maar bij mijn Win 10 staat op het lint bij stijlen de keuzemogelijkheid van de lettertypes, wat heel handig is.
De vraag is dus hoe verkrijg ik of hoe stel ik dit in dat de lettertypekeuze op het lint staat bij stijlen.
via pas het lint aan. Ik zie niet waar ik moet zoeken.
Ik dank u voor de hulp.
Misschien is je scherm te klein zodat er geen ruimte is om de stijlen optie weer te geven?
Wat gebeurt er je op de knop 'Stijlen' klikt?
Wat gebeurt er je op de knop 'Stijlen' klikt?
Pablo
Er gebeurt niets bij de win 11 laptop. De schermresolutie 1600x900 is dezelfde op win10 laptop en de win 11 laptopp het scherm is 17.3"
Er gebeurt niets bij de win 11 laptop. De schermresolutie 1600x900 is dezelfde op win10 laptop en de win 11 laptopp het scherm is 17.3"
Dan zou ik het ook niet weten.
Het liikt of er iets mis is met de configuratie.
probeer nogmaals resetten
Merk op dat ik hier als programmeer geen invloed op heb, dit is standard Windows functionaliteit.
Het liikt of er iets mis is met de configuratie.
probeer nogmaals resetten
Merk op dat ik hier als programmeer geen invloed op heb, dit is standard Windows functionaliteit.
Pablo
Opgelost ! Ik heb op de win 10 laptop en op de win 11 laptop het programma WWB20 volledig verwijderd en op de win 11 laptop een nieuwe verse install geplaatst wel eerst in proefversie. Nu zie ik dat het lint bij tekst invoegen opmaak de verschillende lettertypes weer geeft zoals ik het gewoon was.
Zou het kunnen dat de install op twee laptops met hetzelfde licentienummer de oorzaak is? met andere woorden, kan één licentie op twee verschillende laptops geplaatst worden ???. In alle geval is er geen probleem meer bij de 30 dagen probeerversie.
Mag ik uw mening vragen aub vooraleer ik de licentienummer terug plaats op de twee laptops?
Pablo ik dank u voor de gewaardeerde tussenkomst bij deze topic.
Opgelost ! Ik heb op de win 10 laptop en op de win 11 laptop het programma WWB20 volledig verwijderd en op de win 11 laptop een nieuwe verse install geplaatst wel eerst in proefversie. Nu zie ik dat het lint bij tekst invoegen opmaak de verschillende lettertypes weer geeft zoals ik het gewoon was.
Zou het kunnen dat de install op twee laptops met hetzelfde licentienummer de oorzaak is? met andere woorden, kan één licentie op twee verschillende laptops geplaatst worden ???. In alle geval is er geen probleem meer bij de 30 dagen probeerversie.
Mag ik uw mening vragen aub vooraleer ik de licentienummer terug plaats op de twee laptops?
Pablo ik dank u voor de gewaardeerde tussenkomst bij deze topic.
Nee, de licentie heeft er niets mee te maken.Zou het kunnen dat de install op twee laptops met hetzelfde licentienummer de oorzaak is?
Maar misschien was er iets corrupt geraakt tijdens de vorige installatie.